2.7.20

The bridge


Lo sol se filtraba por la persiana. Los uellos royos por dormir pocas horas, lo cuerpo doblau y enrebullau entre los linzuelos, las mantas...

- No, no quiero - pensaba Paula mientres prebaba de sobatir-se la cansera estiraciando-se en a cama.
Mientres se vestiba, se miraba la caixa de Trankimazín que teneba en a taula chunto a la cama.
- Estoi que hue me'n foteré una pindola, amenisto dormir. Me dispertaré igual d'atrallada, pero... – se pensaba entre que se lavaba la cara y s'ateclaba las cerras.

Paula no feba pacha con os medicamentos que le proporcionaba la psiquiatra, se sentiba remallada y dormida mientres tot lo día, amás que deciba que no le deixaban estar ella mesma (como si dimpués de dos meses hese estau ella mesma en bell momento).

La muerte de su pai en o treballo (treballo – muerte, muerte - treballo), y la de su mai, muit poco tiempo dimpués por un cancer de peito con masiada prisa (como los conellos blancos d'Alicia que conducen los autobuses) acabó minchando-se lo poco que le quedaba a Paula alavez. Ella consideraba que si su pai no hese muerto, su mai habría puesto superar la malotía. Fuese como fuese, agora Paula feba cara a los suyos vinte anyos, a un present en que ha habiu d'abandonar la suya carrera en a universidat. Con a beca denegada y sin un refirme economico (a resta d'a familia que le quedaba no podeba asegurar-le-ne), habió de mirar un treballo, precario y que odiaba, pero que no le feba honra pa poder continuar chugando con transistors NPN, MOSFET ni diodos LED.

Yera lunes, pero ixe día teneba descanso. A Paula no le feba mica goyo lo suyo treballo en o bar, en a terraza, pero yera la unica forma d'empecipiar una nueva vida sin sus pais. Este lunes, como atros, corrió desesperada a fer cosa. Yera chitada en a cama d'a que acababa de levantar-se, doblada. Se miraba lo teito. Cinco, diez minutos dimpués, leyeba como as atras cincocientas vegadas la carta de despedida de su mai. Talment lo feba pa tornar a fer como totz os días un analisi serio d'a suya vida esparatada dividida entre lo treballo, la depresión, la ansiedat y la procastinación, lo suyo esporte favorito. Alentar, mirar-se lo teito y aguardar que lo mundo s'acabe. Feba poco caso a las voces que le pediban que salise de casa, con os suyos amigos. La sincusa d'a medicación, que le sacaba las ganas de tot, siempre yera penchada en a suya cabeza dica que cayeba ta la suya boca.

Reunió fuerzas y tornó a levantar-se pa almorzar. Cereals, leit, birostas. A Paula le reconfortaba lo soniu d'o cochillo sobre las birostas torradas. Pensaba en cómo sería lo soniu d'ixe cochillo tallando la piel, las arterias, los musclos d'o cuello d'o suyo chefe. Por cada mirada lasciva, por cada roce d'as suyas mans en o suyo culo, en as suyas garras, por cada comentario baboso, por cada menaza laboral velada... ¿quántas punyaladas ferían falta pa resarcir-se-ne?
- Baboso faixista... - comentó Paula a nengún mientres se disposaba a mosegar las birostas.

Acabó lo suyo almuerzo y tornó a posar-se en a cama. Se miró unatra vegada la carta dende luent mientres se funiban las sensacions d'o suyo arredol a monico. Se chitó, se miró lo teito, esporte personal, y dimpués de bell minuto, s'incorporó de momento. S'espulló, se vistió pa salir de casa, agafó las claus, pilló la bicicleta y salió de casa.

Trencando las buegas d'a suya voluntat, fue dondiando por la ciudat, plena arrienda de tot tipo de chent, con prisa, u disfrutando d'una tranquilidat mega y momentania. Paula nunca no heba teniu una concepción d'as personas dolenta, por decir-lo asinas, pero cada vegada yera mas conscient d'o lau perverso d'o ser humano.
- Tot lo mundo quiere aprofitar-se de tot lo mundo, gosa haber-ie intencions amagadas – pensaba mientres enfilaba ta lo Puent de Piedra.
Aquí se'n baixó d'a bicicleta y se disposó a viyer lo río, que baixaba con tasa augua pa ixa epoca de l'anyo. Se metió los auriculars y empecipió a sentir la musica. ¿Lo reggae le inspiraría a tener un día lucido por fin? Aturó en frent d'o famoso pozo de Sant Lazaro. Irrumpió en a suya cabeza l'autobús que i cayó dende lo mesmo punto a on yera y la trachedia que escayeixió. Pensó en cómo sería sumerchir-se-ie, ¿qué i habría? Talment acabase en Tortosa, succionada como si nengún le dase a la cadena d'a privada y apareixiese allí, por arte de machia. U talment acabase devorada por sirulos, u talment bella fantasma le impediría salir ta la superficie...
- Masiada imachinación, pero... - sabeba la cantidat de suicidios en as suyas fondas auguas. - Talment i haiga una pila de crapacins aguardando-ie a que les faigan caso – pensó a la fin.

Lo puent siempre le heba clamau l'atención, le pareixeba especial, quasi machico. ¿Por qué? Lo pozo, los lions en as entradas d'o puent, las antigas casas que i heba... tamién teneba conexión con sus pais, lo cansa que siempre yera con ells pa poder ir a viyer-lo, a pasar por ell... podría estar-se-ie horas allí mirando-se la no-cosa. Pero desligó la suya mirada d'o pozo y se disposó a continuar enta l'atra entrada d'o puent. Feba un día graso. Pensó en agradeixer l'interés d'os suyos amigos fendo un poder pa quedar con ells en ixe maitín, pero no obtenió las respuestas adequadas.

Pensó en tornar ta casa, pero sabeba que si i tornaba, no'n saldría, asinas que se rebeló contra lo suyo yo que la manipoliaba como una monyaca de titers y s'acercó a bell establimiento d'alimentación... pa fer-se con una biera. Prou que dimpués con unatra, y con unatra. En rabiaba a-saber-lo d'a biera, encara que l'alcohol lo teneba prohibiu por la psiquiatra. Pero no solo iba a alimentar-se d'hordio. Rechiró la suya pocha, en os pantalons pretos, y i trobó mas diners.

- Cal chentar – afirmó caramocana, endrezando-se cara ta las carreras de dezaga d'a Seu pa trobar bell puesto en que plenar las visceras de l'abdomen.

En acabar de chentar y de fer un poquet la dichestión, pensó que ir-se-ne a baixar la chenta sería una buena ideya. Pensó en visitar lo camín que plega en o galacho de l'Alfranca, u lo de Chuslivol, que de cutio gosaba recorrer con su pai.
- ¡A muyir cardelinas! - pensó mientres se miraba fito-fito las ruedas d'a suya bicicleta de carretera.

Pilló lo carril bici d'Echegaray y Caballero dica que acabó y encomenzó lo camín ta l'Alfranca, esta vegada sin la companyía de su pai. Se metió los cascos y se metió a escuitar musica mientres pedaleyaba y paraba cuenta en o río Ebro y las suyas curiosidatz, mechanas y sotos. Pareixeba que bell rayo de sol se filtraba en a suya depresión, en a suya inestabilidat emocional.

A la fin aconsiguió respuesta en bella amiga. De tardes quedaría con ella. Sabeba a punto fixo que iban a zorruspar. Tamién sabeba que no iba a tomar las pindolas. Ya en a chenta las heba deixadas olbidadas en l'ostracismo. Quedoron en un bar por la Madalena, a fer-se-ie bell gotet.

- Bueno, ¿y cómo va? Ya feba semanas que no te viyeba. Cal que salgas mas... - dició l'amiga.
- Pos aquí me veyes, esfumarriando en una terraza...
- Y zorrupiando... no lo tiens vedau?
- No, no voi mal...
- Ya veigo – contesta con poca convicción l'amiga.
- Bueno, ¿brindamos?
- Claro. Por nusatras – y facioron trucar los suyos vasos.

Fendo la parola, y bella biera mas dimpués, se fació quasi la hora de cenar. Se despidioron pa unatra vegada y cadaguna fue ta casa suya. Cómo no, Paula atravesó lo Puent de Piedra, amorosiando las piedras a lo suyo paso.

Arribó ta casa, cenó y se disposó a dormir, esta vegada con cierta calma, a pesar de que heba de treballar en a maldita terraza a l'atro'l día. Pero sobre la una d'a nueit, bella cosa fació que Paula despertase d'o suyo suenio. Se levantó como poseída por bell esprito, se vistió, pilló la bicicleta y espipó de casa. Pedaleyó tant fuerte que la sabor a arambre le engaronó la boca. Apareixió por lo Puent de Piedra y s'estió en a metat, mirando-se enta lo Puent de Fierro. Yera d'aforro, con una camiseta de manga curta y una camisa a quadros encima. No i heba personas arredol. Fació morisquetas a las piedras mientres zarraba los uellos. Un buen rato s'estió asinas, recullindo la ulor que tot lo conchunto feba, imachinando...
No i heba vida allí. Aventó las pindolas d'a suya psiquiatra enta lo río y se'n puyó en l'alto d'as piedras firmes d'o puent. Se miró enta abaixo, enta lo frent. Estiró los brazos, zarró los uellos. Inspiró y se'n fació la rialleta...

The Black Sheep

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Entradas

La soledat d'el corredor de fondo

Dimpués de cursas exitosas con la bici enta Cambridge y Ely planifiqué bella ruta mas ta'l que queda de verano. Aquí en Reino Uniu regul...