22.9.21

Video killed the radio star

 "Video killed the radio star" sonaba en a radio mientres Isa devoraba lo suyo almuerzo. Se miraba enta la no-cosa, con a cabeza en qualsiquier atra parte, difuera d'a realidat. Yera encara luego, pero encara no se i heba feito a no amaitinar dimpués de perder lo suyo treballo.

La radio seguiba con o suyo soniquete. Unatra torrada, limpio mosegar y mastegar. Isa heba acorau el suyo almuerzo y se disposaba a deixar los platos en a fregadera pa fer fregote. Abstraída en os suyos pensamientos, bell atomo enchugardiu heba pretau a correr en as neuronas.

"Y acabamos recordando a Isabel Benítez Marías que, por favor, no pille lo coche hue". Ixas fuoron las palabras exactas que Isa sintió entrar por las suyas orellas enta los puestos mas reconditos d'as suyas neuronas y sinapsis, procedents d'a radio. Isabel Benítez Marías, Isa, deixó lo fregote con a boca ubierta en un cenyo d'incredulidat.

- Pero qué... - mormostió Isa con una voz que no pareixeba la suya. Pensó que bella persona le yera fendo una broma. No conoixeba a la locutora radiofonica, pero talment bella persona conoixida sí la conoixeba y quereba fer-le una chanza a traviés d'ella, no teneba guaire sentiu, pero... Con tot, tampoco no entendeba la broma, si en yera... "Agora soi una mica niervosa, talment la mía cabeza ye fendo-me-la buena una mica", pensó Isa.

A l'atro'l día, Isa tornó a levantar-se luego, porque no se sentiba comoda en a cama a pesar de no haber de fer cosa y ya no podeba dormir-se unatra vez. Fue enta la radio. La suya man se paró chusto antes d'enchegar-la, en un cenyo d'incredulidat y resistencia, pero tornó a mover-la pa que las ondas hertzianas tornasen a correr por l'aparato electronico. 

Isa tornó a repetir lo ritual de totz los maitins, mosegando y mastegando las suyas torradas. Esta vez, paró firme cuenta en o que la locutora iba decindo. Mastegando, trusquindo, bebindo, lo programa plegaba a la suya fin como cada día. "Y nos despedimos por hue, fendo-le alcordanza a Isabel Benítez Marías que no pille lo coche hue".

No podeba estar, unatra vez que sentiba ixo. Isa se metió un dido en a orella como prebando d'escoscar l'oyiu. Pareixeba que la sangre heba pretau a correr en retirada, albandonando la suya cara, quedó bufina de tot. Isa quedó immobil mientres minutos, con una litarrada de pensamientos a qual mas absurdo cruzando la suya cabeza. En una furnada, pilló lo telefono y trucó a la radio.

- Radio Aragón, ¿en qué puedo ayudar?

-Sí, sienta, ¿puedo parlar con Alejandra Márquez? - preguntó niervosa Isa.

- ¿De parte de quí?

- D'Isabel Benítez Marías, ella be de conoixer-me.

- Aguarde un inte, por favor.

"Video killed the radio star" como musica d'espera. Pasó un minuto, un minuto con o corazón en plena angunia, la sangre bulliba. Teneba cada niervol d'o cuerpo tant tenso que no podrían cortar-los ni con a mas esmolada espada. Por fin, una voz sonó a l'atro costau d'a linia, como si sonase dende mundiludiaple.

- Ola, ¿en qué puedo aduyar-la? - fació Alejandra, la locutora.

- A mirar, ¿cómo sabe lo mío nombre y por qué me diz que no pille lo coche totz los días? ¿Ye una broma? - preguntó niervosa Isa.

- ¿Perdón? ¿De qué me charra? - contestó Alejandra.

- ¿Cómo qué de qué? Pero si la siento totz los días decindo que no pille l'auto, a yo, nomás a yo. ¿Por qué? - Isa respondió con un tono mas encarranyau, mirando una respuesta lochica que no pareixeba existir.

- Sienta, suposo que s'ha entivocau, lo siento, no puedo aduyar-la - sentenció confundida Alejandra, la locutora.

En o telefono nomás se i sentiba lo "pipipi" contino d'a linia telefonica una vez heban penchau d'a radio. Isa teneba una sensación de rabia y frustración evidents, y en respuesta a esto y a lo suyo corazón traquetiando a velocidat supersonica, aventó lo telefono con ira enta la paret, ubrindo-se y salindo-se-ne la batería.

- Soi... soi bien, nomás ye lo estrés d'estes días, lo mío cerebro ye fendo-me-ne una, nomás ye ixo - se dició Isa ploriconiando.

Unatro día amaneixió. Isa no heba puesto dormir guaire y se levantó unatra vez de la cama. Se dirichió enta la radio. Se paró debant, con una mirada de miedo, rabia y fastio. En contra d'a suya voluntat, bella purneta blincó en as sinapsis d'o suyo cerebro y ordenó a la man que enchegase la radio. Unatra vez lo mesmo programa, la mesma locutora, lo mesmo ritual d'almuerzo.

Lo programa plegaba a la suya fin, en un ciclo que se repetiba día sin atro. Isa se miró fito-fito la radio, como si podese disparar rayos con os uellos. "Y recordamos unatro día más a Isabel Benítez Marías que no pille lo coche hue".

Isa chiló expulsando ira y miedo, fendo quasi tremolar mesmo los alazetz de l'edificio do viviba. No se lo pensó guaire, se vistió, pilló las claus d'o coche y espipó enta la radio.

Isa iba conducindo por la ciudat sin guaire paciencia, tremolando; podría vomecar lo suyo corazón de tantos niervols que yera pasando. No i deixaba de pensar, en ixas linias finals que la locutora pareixeba adedicar-le cada día en una mena de ritual malefico. 

S'acercaba a la radio, una manzana mas y i sería. Isa miraba aparcamiento do fuese. Isa iba masiau aprisa, muit niervosa. De momento, una figura amaneixió en chirar la curva. Isa frenó tot lo que le permitía lo pedal, como si querese atravesar l'auto con o piet. La figura tambonó lo parabrisas y salió aventada enta debat. Isa anguniada ubrió la puerta d'o coche con expresión de terror y fue a mirar con qué heba feito mas que contacto. L'auto teneba bell turón, la figura, por tierra, teneba bella cosa mas. Bell filo de sangre saliba d'a figura. Yera una muller. Quan vidó quí yera, Isa se levó las mans enta la suya cara bufina, con os suyos uellos a pocas de salir-se-ne. Por tierra vidó a Alejandra Márquez.

The lonely knight

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Entradas

La soledat d'el corredor de fondo

Dimpués de cursas exitosas con la bici enta Cambridge y Ely planifiqué bella ruta mas ta'l que queda de verano. Aquí en Reino Uniu regul...