25.7.20

Beyond the last black hole

- Clamando a TK12, clamando a TK12, cambio - deciba renueca ta no dengún.
- Cómo van a escuitar-me, no sé qué soi fendo - reconoixeba con ixa dolenta sensación en las visceras quan sabes que el destín ye estau chugando a es dados y la chugada no ye brenca favorable ta tu.

La base espacial s'alcontraba a l'atro costau del zaguer forau negro descubierto. 300.000 anyos-luz de distancia entre la base y el planeta an que heba aterrizau. Bueno, aterrizau ye una forma de decir-lo, perque bella cosa heba fallau y la nau heba tombau contra el planeta. Heba puesto controlar el chusto la nau ta no acabar feta polvo, pero la nau, ya no podeba volar, ni flotar, ni cosa.

No sabeba a on yera. El planeta no amaneixeba en las cartas de navegación. No yera ixe el suyo destín pero no heba puesto cambiar la dirección. S'encarretaba ta unatro sistema a fer-ie estudios scientificos. Ya no podrá. La unica suya esperanza yera que es fados tornasen a tirar es dados y en la suya busqueda, bell equipo de rescate pasase per allí.
- No me ferá el morro cloc - pensaba pesimista y empitada mientres sobateba el cap en sinyal de negación.

Se va pasar es didos per la cara y va veyer la sangre fresca surtindo de las nafras. El va recordar a quan aprendeba a dir en bicicleta, quan se cayeba y se feba mal. La sangre surtindo mientres ploraba y se miraba al suyo pai y la suya mai. Va aprender a dir en bicicleta, y china-chana fue recorrendo el camín ta aprender a volar en una nau espacial. Pero talment el suyo camín de pilotar vehíclos acababa aquí.
- No sé si tornaré a veyer a pai y mai. No sé si tornaré a veyer a denguna persona unatra vez - se deciba a sí mesma mientres forzaba la puerta ta salir de la nau entre el fumo que quedaba de blandas amortadas.

Va pensar en tornar a clamar a la base, pero sabeba que yera per demás. Si el mensache arriba, el ferá en 300.000 anyos. El sistema de comunicación que funcionaba con foraus de cuco microscopicos, que permitiban a es sinyals transmitius viachar mas veloz que no la luz, yera esmarchinau, u cal que fuese estricallau de tot. No teneba conoiximientos ta saber-lo. Ya heba prebau tot el que ella podeba fer, y cosa. L'unico que podeba fer yera salir-ne, de la nau.

Ya heba visto que el planeta que yera la nueva casa suya, u la suya fuesa, yera habitable. La gravedat yera un 94% de la normal, y l'oxicheno arribaba basta el 40% de l'atmosfera. Talment per ixo le heba costau tanto d'amortar l'incendio. 

Heba caito en una placha. I heba augua cerca, u ixo creyeba. Pero preferiba d'estar segura y va decidir de no acercar-se ta'l mar desconoixiu. La temperatura yera buena, pero teneba calor con el trache espacial meso. El casco de la escafandra, con el visor con bella fenderilla ubierta, el portaba baixo el brazo drecho. Va caminar qualques metros, dirección no se sabe.
- ¿Te tornaré a veyer? - Se preguntaba al suyo cap contino.
Va abanzar bell metro mas y va cayer achenullada per tierra. Va deixar el casco y va meter-se a plorar. 

Las glarimas se trafucaban con la sangre que cayeba per la cara. Va mirar en bella pocha y va quitar un fumarro y un briquet. Se va posar en l'arena y se va encender el fumarro.
- Talment siga el zaguer - comentaba con tristura y resignación.
- A disfrutar-lo - tornó a decir ta ella mesma, dengún no la podeba escuitar.

Quan va acotolar-lo, va tornar a devantar-se. Se va mirar l'horizont y es suyos peus van encomenzar a caminar. ¿Enta a on? Ixo no'l sabeba. De feto no sabeba cosa. Nomás que una fuerza irresistible le heba feto venir a buenas ta fer-lo. Talment a l'atro costau d'es chicotz monts que columbraba teneba la solución. U talment bell animalot se la mincharía, si ye que n'i heba. U talment se i trobaría con bell alienichena amigable y podese tornar ta casa.
- En rabio de tornar a veyer-te como nunca - mormostiaba mientres se miraba enta'l ciel.

Per agora no podeba que caminar, mientres es filos que la ligaban a l'universo se moveban d'acuerdo a una partida de dados.

The Black Sheep


No hay comentarios:

Publicar un comentario

Entradas

La soledat d'el corredor de fondo

Dimpués de cursas exitosas con la bici enta Cambridge y Ely planifiqué bella ruta mas ta'l que queda de verano. Aquí en Reino Uniu regul...